tisdag 16 december 2008

Skinny


Det har visst blivit en del hirs sen Hugo dog. Vi tröstäter för fullt och när det inte finns citronmeliss tar man ju vad som finns till hands.
Därför har jag bävat lite inför vägningen, som jag äntligen lyckades övertala dem att ställa upp på. Resultaten var dessa:
Winchester 41 gram - Precis lagom för en grön snygging tycker vi (Winchester och jag)
Petronella 39 gram - aah, det var på tiden, hon vägde 49 ett tag förra månaden.
och så allas vår tjockis, *trumvirvel*
Avril *konstpaus*.... hmhm.... pompedipom.
Avril väger idag 39 gram! SÅ PERFEKT! Efter ett år är hon äntligen lite fit igen. Inte konstigt att hon har fått en fånig valk mellan benen om hon gått ner 20 gram. Men det kan man stå ut med när man är så snygg som hon är.

Så intressant att inte höra till tjockisklubben på forumet längre. Vad ska jag ta mig till nuu? Nåja om jag känner Avril rätt äter hon snart upp sig igen.
Givetvis kan ni följa tjockistråden på forumet.

3 kommentarer:

  1. Grattis till viktnedgången, tillsammans har tjejerna gått ner en mindre undulat :)

    SvaraRadera
  2. Grattis, grattis! Vad skönt att de är i lagom hull :)

    SvaraRadera
  3. Ja... kanske kan du komma hit och banta Molly?? Fast jag har en idé annars. Jag får ha kvar julstjärnan i fönstret jämt. Hon älskar att flyga till den stup i kvarten! ;)

    SvaraRadera