fredag 5 juni 2009

Släktträd

Winchester af VildaParadis


Uppfödare: Knytt
Kläckt den: 06.01 2007
Kullnummer: 0106

Tidigare hem: -

Historia: Winchester är yngst i sin kull och har 3 äldre systrar. När han var 8½ vecka gammal hämtade min syster honom från Knytt, och den 09.03 2006, när han var 9 veckor gammal flyttade han in här för att bli Hugos bästis. Vilket han nog blev på något sätt även om Hugo inte var helt lätt att umgås med. Sen dess har han varit allas vår gröna glädjebomb.







Vill ni se vad bilden föreställer kan ni klicka på den för att se den tydligare.

.
Det är okej att låna oavstående släktträd om ni frågar före samt länkar till mig - http://kraxarna.blogspot.com/ - och även till Knytt - http://www.vildaparadis.se/ - som fött upp och fotat majoriteten av ovanstående fåglar.

3 kommentarer:

  1. Snyggast i släkten alltså!

    SvaraRadera
  2. Vad kul :D Jag satt och letade igenom bebistrådarna och började med ett med födelsedatum och hela alltet, men det projektet rann ut i sanden. Nu gör ju du hela jobbet istället *lutar mig nöjt tillbaka*

    SvaraRadera
  3. Surr: Det håller vi helt med om!

    Pippilaterna: Någon dag när jag är ambitiös ska jag nog fixa med typ födelsedatum och färbeskrivning också. Men det blir om ett låångt tag. Nu nöjer jag mig med att göra en söt liten verision med bilder och streck ;)

    SvaraRadera