söndag 7 juni 2009

Avrils vapendragare

Avril af VildaParadis
Uppfödare: Knytt
Kläckt den: 30.08 2007
Kullnummer: 0407
Tidigare hem: -
Historia: Avril skulle egentligen bo hos Knytt och vara hennes avelsfågel men av någon outgrundlig anledning fick jag under ett besök frågan om jag ville adoptera henne. Vilket jag givetvis ville eftersom jag dreglat efter henne sedan hon var ett ägg. Den 17.10 2007 följde hon med mig från Knytts voljärliv och den 20.10 2007, vid 7 veckors ålder, flyttade hon in hos oss för att bli Hugos fru. Vilket hon inte alls blev, dels var Hugo bög och dels bildar de aldrig par så som jag tänkt att de ska göra, istället blev hon och Winchester kära. Det tog ungefär 11 sekunder från inflyttningen innan det stod klart att Avril skulle komma att härska över allt och alla. Vilket hon - givetvis - gör än idag.



Här kan ni skåda en minimal bild på Avril och hennes närmaste släktingar. Om ni klickar på bilden kommer det plötsligt gå att se både bilder och namn. Lite tjusigt att alla tillhör den blå serien måste jag säga.
.
.
Det är okej att låna oavstående släktträd om ni frågar före samt länkar till mig - http://kraxarna.blogspot.com/ - och även till Knytt - http://www.vildaparadis.se/ - som fött upp och fotat majoriteten av ovanstående fåglar.

1 kommentar: