onsdag 15 oktober 2008

Lycka och välfärd

VEEET ni vad jag fick syn på nyss??? Jag gick halvslumrande in på bloggkollteamets blogg, och där hittade jag detta:



oooch om man krum av spänning klickar på länken ser man inte mindre än detta *trumpetfanfar*


Jag vet inte hur jag bäst ska föra fram det för fåglarna, jag bävar för att de ska tro att de kan köpa egna lägenheter, resa till australien, börja visa dagens outfit och starta egna företag som storbloggerskorna.
Jag kanske bara ska mörka om det och låta dem fortsätta sova på pinnar.

3 kommentarer:

  1. Oh grattis :D
    Bäst att hålla dem ovetande. Annars kommer de börja planera för voljärer stora som fotbollsplaner.

    SvaraRadera
  2. Jag skulle nog inte säga något... Hade jag sagt något sådant till Molly hade hon krävt en paljettklänning och en tiara!

    SvaraRadera
  3. Grattis! :D
    Nä, jag skulle heller inget säga. Fy, vilket tjat man skulle få hela dagarna i ända. "Vattnet är ljummet!", "Det finns skålar med guldkant på, faktiskt", "Morötter?" Vad är sparrisen?!"
    Nä, hua, ligg lågt.

    SvaraRadera