fredag 1 augusti 2008

Ny inredning

Sist fåglarna (på den tiden var det bara Hugo och Winchester) kom hem från Knytt blev Winchester deprimerad en hel vecka. För att förhindra att detta händer ännu en gång totalrenoverade jag rummet. Jag flyttade om möbler och rev träd så det blev mycket ljusare och luftigare i hela rummet. Förvisso gillade jag det stora trädet men det var så stort att de knappt kunde flyga och jag inte kunde gå ordentligt. Istället byggde jag två små träd som jag tycker blev mycket bättre. Fåglarna verkar också rätt nöjda. Förutom träden hängde jag upp massor med nya leksaker och gungor, dessutom bytte jag ut rörgrenen och ändrade i fönstren. Kort sagt gjorde jag om allt.


Fönsterträdet, i mittenkrukan tänkte jag att det skulle växa upp gräs eller nåt sånt


Sängträdet, där återanvände jag några grenar som jag sågade loss från det gamla trädet. Petronella håller för tillfället på att äta upp det.


Rörpinnen, även denna hörde till det gamla trädet


Tre gungor på rad, där stod det förut garderober men jag flyttade på dem och hängde upp gungor. De två bortersta är från Knytt och den närmaste (som är Petronellas favorit) köpte jag på en zooaffär i sverige.

1 kommentar:

  1. Oj vad fint de har fått det nu när de kom hem och du har gjort ett bra jobb med att hinna allt.

    SvaraRadera