tisdag 19 augusti 2008

Bättre


Idag mår Hugo mycket bättre! Han är fortfarande ganska trött men han har behållit maten ända sen igår kväll.
Han har fått sitta i duschrummet som var fuktigt och varmt sen igår kväll tills idag runt 15.
Nu är han glad över att få vara med de andra men man märker att ha ninte riktigt är på topp. Fast jag är halvdöd en vecka efter att jag spytt så det är nog inte så konstigt. Dessutom tror jag inte att han sov så bra inatt när han var ensam på ett nytt ställe i en liten bur.
Men han blir nog bra snart. :)
Jag har beställt Guardian Angel från Birdcare nu, Knytt skickar det så fort det når henne från England.

Jag är så glaad att han är bättre!!!

1 kommentar:

  1. Skönt att han verkar må bättre! Man blir så himla orolig när de är sjuka. Att ha husdjur och barn gör att jag ständigt har magont, alltid är det något.

    SvaraRadera