lördag 2 augusti 2008

Present

När vi var hos min syster hade min lillebror köpt en jättegullig present åt mig! Tyvärr glömde jag kvar den hos min syster när vi åkte så hon skickade den på posten istället. När jag öppnade det tjocka kuvertet trillade min present ut, en liten liten blå undulat, ett brev och ett knippe citronmeliss som hon mosat in så den skulle ha något att äta.
Min lillebror döpte honom till Herr Korvtå så jag får väl rätta mig efter detta. Nu står han i alla fall på en byrå och tittar på när undulaterna leker.

Herr Korvtå



Det gulliga brevet

2 kommentarer:

  1. HJÄLP vad söt, och SHIT SÅ LIKT gulliga Hugo :D

    SvaraRadera
  2. Vilken gullig! =) Är den i porslin?? Akta då så inte fåglarna har sönder den. ;) Vi hade en grön och en blå prydnadsundulat då när Mango inte fått tjej än. Han var supersnäll mot den gröna, pussade den och pratade med den. Den blåa högg han tag i stjärten på och hivade iväg den så den gick sönder. ;)

    SvaraRadera