måndag 10 augusti 2009

Samlasamla

Jag har knappt köpt några nya grejer alls åt fåglarna den senaste tiden, uppenbarligen är mina fågelvänner (människorna alltså) oroliga för att jag tappat stinget helt. Jag tror i alla fall att det kan vara därför fåglarna fått så mycket presenter i sommar.

En akrylbagel Petronella fick i bott-här-1-år-present


Olympiaringar i nymfstorlek, Isabella fick dem i 4års-present


Och den hääär, den har Doux gjort, "från Kerstin till släktingarna"


Själv roar jag mig med sånt här, trädbygge.


Och av Mylisaisse fick Isabella en gunga, den kom på posten!


Den här tuffa akrylgrejen fick de av mormor Knytt, en leksak med bröllops-tema.

3 kommentarer:

  1. Gillade de vippgungan? :)

    SvaraRadera
  2. De har inte hunnit träffa den än, jag tog inte med den till voljären. Tänkte fixa det i morgon :)

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint på en enda gång...
    lyxo pippisar. ;) :D

    SvaraRadera