söndag 4 januari 2009

Jag lever!

Buster och hans nya kompis Frasse i voljären vi har i montern.

Egentligen skulle jag ha kommit hem idag men det är så mycket folk kring vår monter och allt är så roligt så jag stannar här tills på tisdag. Jag saknar fåglarna men försöker övertala andras undulater att bete sig lite som mina men de är inte så pepp på det. Jag har ju Buster i alla fall. Jag låtsas att han är min.
.
På mässan går allt jättebra! Vi gör så mycket hela tiden att jag inte hinner uppdatera så mycket som jag skulle vilja. Men undulaterna trivs utmärkt i vår monter. Vi var lite oroliga att det skulle bli för stojigt men de älskar oljudet, sällskapet och underhållningen (de är utsedda att leka med Portalleksakerna vi säljer).
.
Som sagt, jag lever och enligt fågelvakten (fåglarnas mormor2) lever de och frodas. (speciellt frodas är jag rädd)
.
Det kommer en mer utförlig rapport när jag kommer hem, då kommer även fler bilder. Om någon får syn på oss så hälsa oerhört gärna. Vi har träffat massor med undulatfolk, och några bloggare. Bla Lilo och hennes dotter samt Antiann (som gav mig en klicker!).
.
Jaja, bättre rapport kommer sen. Ursäkta svamlet.

1 kommentar:

  1. Det var jättekul att få se dig och de andra! =) Och Buster är oerhört söt, var jag du skulle jag smuggla med honom hem igen. Men säg inte till Knytt att det var min idé bara. ;)

    SvaraRadera