tisdag 6 januari 2009

Bodyguard


Montern mitt emot oss har också papegojor. Så dem hälsar vi på ibland. Undulatbristen är dock påtaglig. Jag råkade träffa en söt amason jag eventuellt känner. (det kan vara Gruff). Denna amason tror jag Winchester skulle vilja ha. Han gillar grönt, och amasonen är ju snyggt grön, och så ser han farlig ut. Och det gör ju inte direkt Winchester så det jämnar ut sig. Winchester tror han kommer behöva en livvakt nu när han blivit kändis. (han tror mässan handlar mest om honom, vilket gjorde att han tappade sin av Avril krökta stjärtfjäder av pur glädje).

4 kommentarer:

  1. Haha, ja, undrar vad Avril och Petronella skulle säga om du släpade hem en amason som bodyguard åt Winnie :)

    SvaraRadera
  2. Prsonligen undrar jag vad dina lärare skulle säga om de såg din blogg-var det inte ont i halsen du hade?

    SvaraRadera
  3. Varför inte en bodyguard? Mycket bra idé! Mango vill också ha en sådan. Kanske skulle han våga sitta kvar i stjärnan då när Molly kommer hoppande och säger att om han inte flyttar sig blir han MOS!

    SvaraRadera
  4. Hej, amasonen i bilden är ej Gruff utan Stisse :) MVH Matte

    SvaraRadera