tisdag 14 september 2010

Frukost

Funderade ni på vad ni ska ge era fåglar till frukost idag? Det är lugnt! Jag har redan tänkt ut det åt er! Dagens frukost består alltså av:
Riven morot, majs, hackad sparris och torra frön.

Själv ska jag gå iväg och äta havregrynsgröt nu fall någon undrade. Och oroa er icke, jag har sminkat över de där blåa ringarna precis just, ingen ska behöva se mig sådär. Därför laddade jag upp bilden på internet, där är man ju så anonym och hemlig!

(Jamen på riktigt, måste sluta skriva fåniga inlägg nu.)

1 kommentar:

  1. Isabella är ju så söt där på bilden bakom ditt hår, hon har något oskuldsfullt i blicken tycker jag. Och var glad att du ser ut som tolv och inte som sjutton : )
    Vet inte om du kommer ihåg vårt lilla fetdun Mona på 63 gram! Nu väger hon 55 gram men de andra tre ser väldigt smala ut... hon får nog det mesta av fröna trots allt. Men vi ger inte upp och nu flyger hon hyfsat i alla fall.

    SvaraRadera