tisdag 9 mars 2010

Dags igen

Det känns som att jag inte gör annat än skriver inlägg om olika årsdagar. Men jag kan ju inte ignorera någon viktig högtid, fåglar har rätt få högtider annars så det gäller att ta vara på de man får. För att *harklar mig* just idag har min kära Winchester bott här i hela 3 år! När han kom var han pluttig och fluffig och ganska bollformad, då kändes det en smula skrattretande att kalla honom Winchester af VildaParadis och han gick under Winnie mest hela tiden. Nu känner jag att jag ofrivilligt tappat det bedårande lilla fjantnamnet - det bör återupptas fortast möjligt!

Vill ni se fler bebisbilder på honom kan ni ju titta på samma inlägg fast från 2008 och 2009

1 kommentar:

  1. Vad tiden går! Jag minns när han var en liten fluffboll! =) Jag häpnar dagligen när jag tänker på att vi haft Mango i fem år! VA?? Och att Molly är fyra år stor. ;)

    SvaraRadera