onsdag 12 november 2008

Paket!

Idag har vi fått paket! Och det är något det skojigaste vi vet såklart. Vi har som jag tidigare nämnt inte riktigt uppnått den bloggnivån då vi börjar få gratis grejer hemskickade men om vi betalar kan vi också få roliga saker!


Jag försöker övertala Hugo att vara med och öppna paketet.


Det ville han inte, men jag var ju inte sen att slita upp det. Kolla så mycket roligheter!



Ursnygg akrylring som ska sparas och ges senare


Hugo har alltid önskat sig något tufft. Som barn växte han upp med en rosa pingla som enda sällskap. Inte undra på att han är bög.
(den sparas också till senare)



Winchester ville såklart ha något grönt!


Och fler klurisar är ju en nödvändighet. En rosa för vi har såå lite rosa leksaker. Endast 90% är rosa skulle jag tro. Avril är mycket nöjd.



För att väga upp önskade Winnie sig en grön kluris. Så nu har alla en varsin. En blå, en lila, en rosa och en grön. Lämpligt och inte alls överambitiöst!
Winnie tror att Mango kommer bli jätteavundsjuk.


Några skojiga S-ringar hade också smitit med som en kul överraskning.



En blågrön gunga. För att göra både grönfinken och blåmesen glada. Såklart är det das bitches som kommer ta makten över den men det ser ju fint ut i skrift att alla får matchande leksaker. Även om inte alla får leka med dem.
(sparas till senare)



Lite mer rosa, med pärlor som lyser i mörket!
(sparas till senare)





OOOCH så hade Knytt skickat med julklappar åt mig. Eftersom det faktiskt nästan är jul fick man öppna idag tänkte vi.
Hon har hittat några böcker från USA som verkar superbra.
Jag har bara hunnit skumma igenom dem än så länge men om ni inte ser mig i sajberspejs de närmaste dagarna är det möjligt att jag låtit isolera mig för att få läsa ifred.
En bok om naturmedicin för gojor. Mest förebyggande såklart. Det är det vi föredrar.




Och så en undulatbok med bilder som man bara kan dö lite för. Så himla fina! Och texten är vettig, jag har nog aldrig läst en riktigt bra undulatbok utan massor med felaktig fakta.
Men den här boken är något extra, den kommer förhoppningsvis lära massor.
My presssssssioussssssss




Ja jo så det är möjligt att jag kommer fånle i flera dagar nu. Detta är orsaken.
Vill ni förresten beställa leksaker ska ni såklart titta in här och köpa lite egna (man kan specialbeställa så det gör inget att det står såld överallt)
Vill ni istället ägna er åt att läsa bokrecensioner kan ni alltid titta här.

4 kommentarer:

  1. Å så många kuliga leksaker :D Böckerna verkar verkligen intressanta. Jag skulle särskilt vilja ha den nedre :) Men även den övre :D

    SvaraRadera
  2. Verkligen rena julafton! Det kommer att bli jättekul för dig med de självlysande kulorna i rummet! Ingen kommer att kunna leka i smyg på nätterna. Winchester behöver inte ramla i ditt ansikte för han kan följa ledljuset från nödutgångsleksaken. ; )

    SvaraRadera
  3. Jaha ja! Klart Mango blir grööööön av avund! Jag har försökt förklara för honom att jag måste få lite mer pengar i plånboken innan vi kan beställa! Och att Laban är sjuk igen och att det kan bli väldigt dyrt! Men han tjattrar bara upprört om att Winchester har massor av roliga saker och han inga. Suck...

    SvaraRadera
  4. Mimmi: JAA boken är en riktig dröm. Nästan allt är vettigt och det mesta är sådant som jag knappt eller inte alls visste från förut.
    Det dyker upp en recension på portalen förr eller senare kan jag avslöja. ;)

    Surrrr: Hoppas kan man ju, annars får jag skaffa fler plåster till ansiktet så hans små klor kan riva upp farliga sår när han kraschar.

    Lilo: Jag kan tänka mig att det krävs en del för att han ska se grön ut ;)
    Så Winchester får väl se det som någon slags glädjetriumf. Fast han är alltid glad.

    SvaraRadera