tisdag 9 september 2008

Jubileum


Idag fyller forumet två år! Något vi givetvis väljer att fira entusiastiskt, vi har nya artiklar på Portalen, partypics, nya leksaker, en krönika en tävling. Kom med och fira du med :D Fåglarna har redan valt ut lämpliga blad som de sitter och födelsedagsflaggar med.
.
.
Den tjusiga bilden ovan har jag fixat ihop av 20 av forumfolkets fåglar, eventuellt råkade Winchester, Hugo, Avril och Petronella tjata sig till en plats var medan andra inte ens fick en (å andra sidan hade jag aldrig fått plats med över 1000 fåglar på den där lilla bilden). Det enda jag är lite besviken över är att Lilo inte hade fler bilder på forumet för hennes fåglar hade jag faktiskt velat ha med, de är ju mina kräks favoritbloggare!

1 kommentar:

  1. Men vad snäll du är! Fast du hade ju kunnat knycka en i min blogg och lagt ut i forumet och sedan tagit den. Jag hade nog inte ens märkt det. ;) Mango och Molly hävdar bestämt att de är några av fåglarna med ballonger... de märker ingen skillnad de heller.

    SvaraRadera