lördag 4 december 2010

Reklaam

Ack Fjådor är nästan ännu sötare blöt än han är torr. Men ett intressant faktum är att han inte KAN sitta stilla när han är nybadad. Jag har aldrig varit med om maken till svårfotad! När kameran efter 0,5 sekunder ställt in fokus har han redan hunnit lämna sin plats och uppsökt 7 nya ställen.

För övrigt är jag på jobb nu, om ni vill veta vad jag åstadkommer så kan ni lyssna HÄR (klicka bara på lappen "lyssna live" i höger hörn), vill ni dessutom SE vad jag gör hittar ni en sån knapp på samma ställe som jag nyss nämnde, men jag brukar inte vara så himla fräsch den tiden på morgonen. Känsliga tittare varnas! Fall ni vill ha lite omväxling i er lördagsradio alltså. Sänder mellan 10-13 svensk tid, inga fåglar i studion dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar