söndag 13 december 2009

3 år!


Idag fyller vackra Petronella 3 år! Jag hoppas hoppas hoppas att det blir många år till! Men hon slog ju rekord i alla fall, varken Hugo eller Avril hann fylla tre. Och om det är något jag tycker de ska tävla i så är det vem som kan bli äldst. (absolut inte vem som kan dö först, det är en dålig tävling). Hur som helst, jag har inte riktigt hunnit färdigställa hennes födelsedagspresent än eftersom jag har haft tråkigare saker för mig. Jag fick i alla fall chansen att förstöra en annars fin bild genom att planlöst rita färgglada streck på den!

Hon säger att hon önskar sig en prostituerad undulat så hon får vara ifred från Winchester och Fjådor någon gång men det jag håller på med ser snarare ut att bli en riskrans med blå pärlor... Gör om gör rätt.

10 kommentarer:

  1. Grattis Petronella! Snygg partyhatt!

    SvaraRadera
  2. "Ja må hon leva...ja må hon leva...jaaaa må hon leeeeva uti hundrade åååår...."
    (fast hundra kanske blev i mesta laget?)
    Grattis!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS SÖTA PETRONELLA!!! =)
    Jag hoppas få ha mina två troll i massor av år också. Molly är hela 4 år nu och Mango fyller 5 år på nyårsafton!

    SvaraRadera
  4. Grattis!!
    Mina två "farbröder" är båda fyra år och Buster är redan fem månader. De växer så fort :)

    SvaraRadera
  5. Nu är du nominerad för andra året i rad till Hönshusets "Sveriges Bästa Kåseribloggare". Lycka till! :)

    SvaraRadera
  6. Glömde säga - Annanann har nominerat dig.

    SvaraRadera
  7. Vad fin hon är! Grattis Petronella.

    Prostituerad undulat, minsann?! Kanske dags att ta fram Hugos gossedjur? ;-)

    /Timjan

    SvaraRadera
  8. Grattis i efterskott Petronella. Vad fin du blev i partyhatten.
    Hipp hipp hurra önskar Pippi_&_Ozzy

    SvaraRadera