tisdag 21 april 2009

Förstasidesdivor

Den hemliga grejen är klaaar! Jag har skrivit en artikel om undulater till en lokal dagstidning, jag och Knytt är helnöjda med resultatet. Roligt att det fick ta så stor plats, både på förstasidan och sedan en helsida i tidningen! UndulatPortalens adress nämns inte mindre än 3 gånger, 1 gång på förstasidan, en gång i ingressen (som jag inte skrivit) och en gång i artikeln! TJOOOHO. Champagne till alla.
Jag har på riktigt inte vågat visa fåglarna tidningen än. De kommer bli helt bortom all kontroll om de får se sig själv i tidningen, speciellt Avril och Winchester som är på förstasidan. Sjukt. Om ni inte hör av mig på ett par dagar så är jag nog upptagen med att kamma och balsamera fjädrar, mata dem med vindruvor och fläkta dem med plamblad samt annat som jag inte borde behöva utstå.
Är ni intresserade av att läsa webbverisionen av artikeln finns den HÄR.

9 kommentarer:

  1. Tjusig artikel, och vilken kanon-bild! Grattis, bra skrivet!

    SvaraRadera
  2. Vad kul :D Kerstin är alldeles till sig över att ha sådana kändisar i släkten ;)

    SvaraRadera
  3. Åh så roligt! och vilken bra artikel också ;)

    SvaraRadera
  4. Va bra skrivet! Vet ju var jag ska vända mig om..(när)..jag skaffar undulater igen ;-)

    SvaraRadera
  5. Men vad roligt!! Jätte bra artikel!! Hoppas folk verkligen får upp ögonen för omhändertagandet av undulater och portalen <3

    SvaraRadera
  6. Jag tror bestämt vi håller på att erövra världen =D

    SvaraRadera